Referent / Specjalista ds. Administracji

Ottobock to nowoczesna firma medyczna z tradycjami odnosząca sukcesy od blisko 100 lat na rynku światowym. Działalność firmy skoncentrowana jest na ludzkich potrzebach. Oferując najwyższej jakości sprzęt ortopedyczno-rehabilitacyjny, w tym protezy kończyn, wózki inwalidzkie, stabilizatory stawów, czy też sprzęt dziecięcy Ottobock dąży do poprawy jakości życia wielu osób, a także zapewnienia im mobilności oraz niezależności.

Zatrudnienie na zastępstwo w Pracowni Ortopedycznej wykonującej protezy i ortezy kończyn. Miejsce zatrudnienia: Poznań

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowe prowadzenie administracji dokumentacji i korespondencji z klientami. Funkcje kontrolne aktualności i kompletności wymaganej dokumentacji
  • Udzielanie informacji na temat oferty i procedury zaopatrzenia ortopedycznego, wymaganych dokumentacji, rozliczeń, źródeł finansowania itp. Umawianie terminów wizyt
  • Wystawianie faktur i innej dokumentacji w zintegrowanym systemie komputerowym.
  • Kontakt z zagraniczną centralą firmy w kwestii zamówień i bieżącej współpracy.
  • Dokonywanie bieżących kalkulacji kosztów wykonywanych zaopatrzeń oraz opracowywanie pisemnych ofert cenowych dla klientów. Prowadzenie ewidencji wykonywanych usług.
  • Przygotowywanie oficjalnych pism do pacjentów, fundacji, instytucji.
  • Zamawianie artykułów biurowych, zapewnienie utrzymania porządku w biurach Pracowni, archiwizacja danych.
  • Organizacja szkoleń realizowanych przez Pracownię Ortopedyczną, dokonywanie rezerwacji. Obsługa gości i pacjentów Działu.
  • Nadzór nad magazynem - sprawdzenie towarów do zamówienia, przygotowywanie zamówień zakupu, przyjmowanie towaru do magazynu
  • Przygotowywanie rozliczeń z płatnikami instytucjonalnymi (np. NFZ, PFRON, fundacje)

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Preferowane wykształcenie o kierunku zbliżonym do profilu stanowiska
  • Wysoka kultura osobista
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • Doskonała komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Wskazana znajomość branży medycznej i/lub doświadczenie w pracy z osobami po amputacjach

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na czas określony (na zastępstwo) w firmie będącej liderem w branży. Istnieje możliwość, że zatrudnienie (na tym lub innym stanowisku w firmie) zostanie wydłużone na czas nieokreślony
  • Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji w branży medycznej
  • Ciekawą i satysfakcjonującą pracę z personelem medycznym i Pacjentami

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: ottobock@remove-this.ottobock.pl z dopiskiem stanowiska w tytule maila. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

Prosimy o dopisanie klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).