Referent / Specjalista ds. Administracji

W Pracowni Ortopedycznej wykonującej protezy i ortezy kończyn. Miejsce zatrudnienia: Poznań

Ottobock to nowoczesna firma medyczna z tradycjami odnosząca sukcesy od blisko 100 lat na rynku światowym. Działalność firmy skoncentrowana jest na ludzkich potrzebach. Oferując najwyższej jakości sprzęt ortopedyczno-rehabilitacyjny, w tym protezy kończyn, wózki inwalidzkie, stabilizatory stawów, czy też sprzęt dziecięcy Ottobock dąży do poprawy jakości życia wielu osób, a także zapewnienia im mobilności oraz niezależności.

Zakres obowiązków:

  • Administracja dokumentacji, rozliczenia i korespondencja z klientami.
  • Wystawianie faktur i innej dokumentacji w zintegrowanym systemie komputerowym.
  • Udzielanie informacji na temat oferty i procedury zaopatrzenia ortopedycznego, wymaganych dokumentów, rozliczeń, źródeł finansowania itp. Umawianie terminów wizyt.
  • Kontakt z zagraniczną centralą firmy w kwestii zamówień i bieżącej współpracy.
  • Dokonywanie bieżących kalkulacji kosztów wykonywanych zaopatrzeń oraz opracowywanie pisemnych ofert cenowych dla klientów. Prowadzenie ewidencji wykonywanych usług.
  • Przygotowywanie rozliczeń z płatnikami instytucjonalnymi (np. NFZ, PFRON, fundacje).
  • Sprawdzanie towarów do zamówienia i przygotowywanie zamówień zakupu, przyjmowanie dostaw zamówionych komponentów medycznych.
  • Pomoc w organizacji szkoleń, dokonywanie rezerwacji, obsługa gości i pacjentów Działu. Zapewnienie utrzymania porządku w biurach Pracowni, archiwizacja danych.

Wymagania:

  • Doskonała komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów.
  • Dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny).
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
  • Umiejętność pracy zespołowej.
  • Wykształcenie o kierunku zbliżonym do profilu stanowiska.
  • Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Mile widziana znajomość branży medycznej i/lub doświadczenie w pracy z osobami po amputacjach.
  • Mile widziana umiejętność pisania / opracowywania tekstów oficjalnej dokumentacji.

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: ottobock@remove-this.ottobock.pl z dopiskiem stanowiska w tytule maila. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

Prosimy o dopisanie klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).